Diagnoza Procesowa
W jakich sytuacjach robimy diagnostykę?
Kiedy chcemy znaleźć przyczyny problemów (np. ze zdrowiem, czy samochodem) i poprawić funkcjonowanie.
Dokładnie taka sama zasada obowiązuje przy procesach w organizacji.
Nasi Klienci są świadomi, że ich procesy mogłyby działać bardziej efektywnie, przy mniejszym nakładzie pracy lub kosztów.
Potrzebują sprawdzonego partnera, który przeanalizuje dany proces i wskaże kluczowe obszary do doskonalenia.
Jakiego typu procesy diagnozujemy?
Odpowiedź może zadziwić, ale praktycznie każde:
– produkcyjne
– logistyczne
– ecommerce
– marketingowe
– księgowe
– kadrowe
– sprzedażowe
Jak działamy
Nasz zespół to eksperci w zakresie zarządzania procesowego, Lean Management czy Six Sigma.
Od ponad 10 lat zajmujemy się procesami i rozwojem organizacji wspierając naszych Klientów w poprawie efektywności, redukcji kosztów czy budowie kultury firmy.
W trakcie intensywnej diagnozy analizujemy kluczowe aspekty organizacji oraz zarządzanie procesami pracując wspólnie z zespołem Klienta.
Efektem jaki otrzymuje Klient jest raport zawierający szczegółową analizę, ale przede wszystkim wskazanie kluczowych 5 rekomendacji do wdrożenia, które w największym stopniu odpowiadają na potrzeby Klienta. Nazywamy to efektem soczewki – skupieniem wysiłku na tym, co da najwięcej wartości.

Zapytaj o ofertę dla siebie