Mamy zasoby, których potrzebujesz

Wiele firm nie potrzebuje na pełen etat:

– Leanowca
– Analityka danych
– specjalistów od systemów premiowych
– Product Ownera
– specjalistów od zarządzania projektami
– Scrum Mastera
– szkoleniowca
– mentora dla managerów
– specjalisty od systemów zarządzania

Mają za to braki w odpowiednich zasobach i duże potrzeby związane z rozwojem lub porządkowaniem organizacji.

Dlatego naszą misją jest wsparcie naszych Klientów zarówno w rozwoju jak i stabilizacji procesów poprzez dostarczenie odpowiednich zasobów, których aktualnie w firmie brakuje.

Pomagamy naszym Klientom poprzez:

– wsparcie abonamentowe (stały pakiet godzin dla firmy)
– praktyczne szkolenia budujące kompetencje
– projekty usprawniające
– budowanie efektywnych procesów.

Wsparcie Abonamentowe

To jedna z najczęściej wybieranych usług przez naszych Klientów.

Kupują od nas pakiet godzin eksperckich w ramach którego dostarczamy niezbędne ekspertów z różnych dziedzin zarówno w formie konsultacji zdalnych jak i pracy w firmie Klienta.

Abonament pozwala zabezpieczyć bardzo ważną rzecz:

W sytuacji potrzeby, problemu lub zdarzenia w organizacji zawsze mamy komfort, że jest sprawdzony partner, który może nam pomóc.

Nie musimy go szukać – mamy to wsparcie zapewnione.

Szkolenia budujące kompetencje

Celem szkolenia nie jest otrzymanie certyfikatu, ale rozwój kompetencji.

Dlatego zawsze dbamy o cały proces szkoleniowy począwszy od badania potrzeb Klienta, przez dobór trenera i programu szkolenia, aż po realizację.

Mamy jednak świadomość, że najwięcej pytań pojawia się u uczestników po szkoleniu.

Dlatego u nas w standardzie oferujemy zawsze pakiet godzin konsultacyjnych – tzw. follow up, które dają dodatkowy rozwój zespołu.

Mentoring Managerów

Liderzy, Kierownicy czy Managerowie często nie wykorzystują w pełni swojego potencjału.

Najczęściej wynika to z faktu, że w firmach albo nie ma szkoleń, albo też ich zawartość nie jest dopasowana do ich aktualnych potrzeb.

Dlatego właśnie oferujemy naszym Klientom wsparcie mentoringowe.

Najczęściej jest to pakiet 5h w miesiącu z czego 4h poświęcamy na cotygodniowe spotkania rozwojowe, a dodatkowa godzina jest wykorzystywana przez Klienta jako wsparcie w bieżących problemach.

Zapytaj o ofertę dla siebie