Mapowanie procesów pozwala na stworzenie graficznego obrazu stanu obecnego naszych procesów. Jednym z najważniejszych elementów tego narzędzia jest wspólne zrozumienie jak przebiega proces i kto w jaki sposób na niego wpływa.
Zespół poprzez wykorzystanie metody mapowania może łatwiej zdiagnozować potencjały i usprawnić proces – tzn. skrócić czas, poprawić jakość oraz zredukować koszty procesu.
Informacje organizacyjneTermin: 13 – 14.04.2023 Profil uczestnika:
Jeśli zastanawiasz się, czy ten program to dobry wybór – napisz do nas: >klik< Korzyści:
TrenerKrzysztof Firlik
Certyfikowany trener biznesu od ponad 10 lat związany z doskonaleniem procesów wg Lean Management. Przeprowadził ponad 1500 godzin szkoleń i projektów doskonalących dla klientów z branży produkcyjnej, usługowej, IT, szpitali i urzędów. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie organizacji i optymalizacji procesów w Polsce i we Francji. Pracował m.in. jako Lean Manager czy kierownik działu inżynieryjnego. Jest praktykiem w obszarach zarządzania procesowego i Lean. Regularnie korzysta z metod mapowania dla wsparcia procesów klientów, z którymi współpracuje. Twórca programów rozwojowych Lean Expert oraz Lean Champion Twórca projektu www.akademia-procesowa.pl Pracował m.in. dla takich klientów jak: e-obuwie.pl, DOZ S.A., Nordea Operations Center, MAN Accounting Center, ABB, Ikano Industry, Solaris Bus & Coach, Intermetal, Bonduelle Polska, Saferoad Pomerania, Pfeifer und Langen, Probet Dasag, Asgard, Eurofirany, Hilding Anders, Thule, Borne, Paul Pon, Wago Elwag, Trio Line Polska, Werner Kenkel, E-file sp. z o.o., Bosch, Allflex Polska, Szpital Wojewódzki w Suwałkach, Metpol, Flexlink System.
|
ProgramDzień 1 Podstawy funkcjonowania procesów
Wprowadzenie do mapowania procesów
Podstawowe mapy procesów i narzędzie online
Zakończenie I dnia szkolenia
Dzień 2 Wprowadzenie do drugiego dnia szkolenia
Uniwersalne metody mapowania procesów
Zasady prowadzenia mapowania z zespołem
Dalsze kroki po wykonaniu mapy stanu obecnego (omówienie)
Zakończenie warsztatów
|
|