Opis
Szkolenie Six Sigma Green Belt to intensywny program szkoleniowy, który koncentruje się na naukach doskonałości operacyjnej i zarządzania jakością. Podczas tego kursu uczestnicy zdobywają głębsze zrozumienie metodologii Six Sigma, w tym narzędzi i technik używanych do identyfikowania i eliminowania defektów oraz poprawy procesów biznesowych. Szkolenie obejmuje praktyczne studia przypadków i symulacje, które pomagają uczestnikom zastosować swoją wiedzę w rzeczywistych sytuacjach biznesowych. Po ukończeniu szkolenia uczestnicy są wyposażeni w umiejętności potrzebne do skutecznego zarządzania projektem Six Sigma oraz do przeprowadzania analizy danych i podejmowania decyzji opartych na faktach.
Cel realizacji szkolenia:
Cel realizacji szkolenia:
Celem programu szkoleniowego Six Sigma Green Belt jest wyposażenie uczestników w praktyczne umiejętności i narzędzia niezbędne do identyfikacji obszarów do poprawy, redukcji błędów i optymalizacji procesów, co przyczynia się do zwiększenia efektywności operacyjnej i poprawy wyników organizacji.
Program jest tak skonstruowany, że sprawdzi się zarówno wśród uczestników z obszaru produkcji jak i usług.
Dla kogo kierowane jest szkolenie?
Korzyści dla uczestnika
Certyfikat
CERTYFIKAT
po zakończeniu szkolenia otrzymasz certyfikat potwierdzający Twoje umiejętności
Program
I. Faza Define
II. Faza Measure
III. Faza Analyse
IV. Faza Improve i Control
V. Certyfikacja Six Sigma Green Belt
Metody pracy: Case study, praca indywidualna, praca w grupach, dyskusja, burza mózgów, prezentacja
Trener

Rafał Lewandowski
Konsultant współpracujący z Perfectus Group sp. z o.o.
Certyfikowany Lean Six Sigma Master Black Belt.
Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, gdzie uzyskał tytuł magistra zarządzania procesami rozwojowymi oraz dyplomowany Executive MBA.
Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów i projektów z zastosowania narzędzi jakości, lean, six sigmy oraz doradztwie z zakresu zarządzania i metod optymalizacji obszarów produkcji i usług. W ramach rozwoju swoich kwalifikacji ukończył szereg specjalistycznych szkoleń rozwijających posiadaną już wiedzę oraz umiejętności trenera.
Doświadczenie zawodowe zdobywał pełniąc obowiązki, managera działu jakości, managera ryzyka, managera ds. ciągłego doskonalenia, moderatora FMEA w polskich i międzynarodowych firmach z branży elektromechanicznej, zbrojeniowej, motoryzacyjnej i usługowej oraz jako konsultant ds. Lean Management.
Do jego codziennych obowiązków należało zarządzanie różnorodnym zespołem projektującym jakość w procesach jak i monitorujących ich efekty oraz wspierających rozwiązywanie powstałych problemów, prowadzenie warsztatów i szkoleń dla członków kadry zarządzającej, liderów, operatorów, specjalistów oraz wdrażanie narzędzi Lean, Kaizen począwszy od podstawowych narzędzi standaryzujących procesy, a skończywszy na projektowaniu kompletnego systemu zarządzania opartych na branżowych normach.
Zrealizował kilkadziesiąt projektów wdrożeniowych dla firm działających w takich sektorach, jak: motoryzacja, przetwórstwo tworzyw sztucznych, FMCG, elektro-mechanicznych, logistyka, farmacja, badania kliniczne.
W ramach projektów doradczych i wdrożeniowych pracował między innymi dla takich firm jak: Bydgoskie Zakłady Elektromechaniczne BELMA S.A., Frauenthal Automotiv, NEUCA, PRATIA, ACCEDIT, P.W. MEGA, PPU Patio, BELMA Narzędzia, GRUPA BUMAR, Farmada Transport, GLASPO, Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych.