Katalog szkoleń

Koła Jakości

2+2=5…czyli Grupa Może Więcej!

Czym jest problem?…sytuacją niepożądaną?… a może szansą, która wykorzystana, wyniesie nas na pozycję lidera?…zarówno jedna jak i druga sytuacja wymaga podjęcia odpowiednich działań.

Koła Jakości to nieoceniona formuła, która poprawnie wprowadzona w życie może przynieść wymierne korzyści. Koło Jakości jest niczym jednostka szturmowa, która powinna precyzyjnie działać w zakresie misji, do której został powołana – wyeliminowania lub wykorzystania problemu.

 

Program

  • Krótka historia Kół Jakości
  • Charakterystyka Kół Jakości
  • Cele funkcjonowania Kół Jakości
  • Struktura i odpowiedzialności w Kołach Jakości
  • Wdrożenie Kół Jakości
  • Przykłady funkcjonowania Kół Jakości
  • Organizacja procesów biurowych zgodnie ze strumieniem wartości
  • Organizacja wydajnego stanowiska pracy – metoda 5S
  • Kaizen – rozwój procesów metodą małych kroków
  • Skill Matrix – matryca rozwoju zespołu pracowników
  • Zarządzanie wizualne w procesach biurowych
  • Standaryzacja pracy – zapewnienie jakości i powtarzalności procesów

Korzyści

  • Dowiesz się jak rozpocząć proces wdrażania Kół Jakości
  • Dowiesz się jaką rolę w procesie pełnią odpowiednie jednostki
  • Poznasz ideę pracy w Kołach Jakości
  • Dowiesz się jakie korzyści niesie za sobą wdrożenie koncepcji Kół Jakości

Dla kogo

  • Specjaliści
  • Inżynierowie
  • Kierownicy działów
  • Kierownicy działów projektowych
  • Managerowie
  • Właściciele firm
  • Osoby zainteresowane ciągłym doskonaleniem procesów

Kultura Lean

Narzędzia Six Sigma

Zarządzanie w kulturze Lean

Informatyczne

Kompetencje miękkie

Inne

Zapytaj o szkolenie