Skuteczna organizacja pracy własnej – efektywność osobista

Lean Yourself – Podnieś swoją efektywność

Nikt w firmach nie uczy jak pracować zorganizować swoją pracę, aby pracować efektywniej.

Tymczasem w świecie rozproszeń, spotkań, maili, telefonów i komunikatorów niezwykle trudno znaleźć skupienie i pracować mądrze.

Dlatego właśnie powstało szkolenie Lean Yourself – Sztuka Efektywności osobistej w trakcie którego rozkładamy na elementy składowe organizację pracy i uczymy jak pracować skuteczniej.

Stres, który pojawia się w trakcie pracy, a także konflikty w zespołach bardzo często wynikają z natłoku zadań i złego zarządzania własnymi zobowiązaniami. Szkolenie pozwala na nabycie konkretnych umiejętności, które pozwalają pracować skuteczniej, ale również spokojniej.

Zapytaj o ofertę dla siebie

Program

  • Czym jest efektywność osobista
  • Diagnoza własnej efektywności
  • Kluczowe elementy zaburzające efektywność pracy
  • Wielozadaniowość
  • Metody zarządzania skrzynką mailową
  • Metody planowania pracy
  • Metody zwiększenie efektywności w sytuacjach kryzysowych
  • Planowanie codziennej pracy
  • Praca z mininawykami
  • Systemy gromadzenia informacji o własnych zobowiązaniach
  • Skuteczne zarządzanie sprawami przychodzącymi
  • Zarządzanie zadaniami i projektami w codziennej pracy

Korzyści

  • Poznanie własnego modelu pracy (mocnych i słabych stron organizacji osobistej)
  • Świadomość kluczowych elementów zaburzających efektywność pracy
  • Poznanie konkretnych narzędzi zarządzania własną efektywnością

Dla kogo

  • Każda osoba zainteresowana poprawą efektywności osobistej

Zapytaj o szkolenie